Z pewnością blog pozwala nam wypowiedzieć się w wielu ważnych sprawach dotyczących nieruchomości. Odpowiadając regularnie na zadane nam pytania, jesteśmy w stanie bardzo szybko zbudować swój własny wizerunek, stając się ekspertami w danym temacie. Dzielenie się własną wiedzą i umiejętnościami pomaga nam prowadzić konwersację z wszystkimi osobami, które odwiedzają bloga.

Jeśli stajemy się ekspertami wówczas potencjalny klient, chcąc rozwiązać swój problem, skorzysta z naszych usług, ponieważ w jego oczach, będziemy specjalistami, którzy z łatwością pomoże mu w trudnej sytuacji. Każdy kolejny klient pozyskany poprzez działania marketingowe wzmacnia pozycję firmy i sprawia, że uzyskujemy większy dochód.

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie

Blog firmowy musi być przez nas właściwie pozycjonowany, ponieważ to ułatwia jego wyszukanie w wyszukiwarce Google. Aby odpowiednio się wypromować trzeba pomyśleć o ciekawych wpisach, im bardziej będzie to zróżnicowana treść, tym lepiej. Nie warto skupiać się tylko i wyłącznie na samych tekstach czasem warto dodać dodatkowe elementy takie jak zdjęcie, infografikę, czy też wykres, który w pewnym sensie urozmaici artykuły.

To wszystko możemy wykorzystać po to, by stworzyć pewną sieć powiązań, która dzięki połączeniu będzie łatwiejsza do wyszukania przez innych użytkowników. Taka sieć partnerska będzie wykorzystywać link do naszych artykułów, a co za tym idzie pozycja musi ulec zmianie i wszystko stanie się bardziej stabilne.

Proste narzędzie komunikacji

Proste narzędzie komunikacji

Blog firmowy jest doskonałym i skutecznym rozwiązaniem i ma niezwykłą przewagę nad reklamą w gazecie, mianowicie zawsze możemy otrzymać informację zwrotną. Wystarczy, że wpisy okażą się interesujące, a ludzie nie omieszkają tego nie skomentować, czy też nawet udostępnić dalej. Na tym właśnie polega siła internetu.

My natomiast będziemy mogli wszystko śledzić dzięki statystykom z Google Analytics czy też monitorując Internet. Wtedy łatwiej wyciąga się wnioski, a dla nas są to, ważne informacje rynkowe. Jeśli chcemy w pełni wykorzystać to narzędzie do komunikacji z ludźmi, musimy być autentyczni i prawdziwi tylko wtedy ktoś zainteresuje się naszą firmą.

Pisanie bloga to nie tylko szansa na pozyskanie nowych klientów to również możliwość nawiązania długotrwałej współpracy z innymi partnerami biznesowymi. Blog powiązany z biurem nieruchomości wydaje się dobrym miejscem dla ekspertów z innych branż, którzy gościnnie odpowiadają na pytania bądź też okazjonalnie wykorzystują nasz blog do własnych celów.

To może być dla nas dodatkowa korzyść, gdyż na blogu pojawi się więcej treści, która być może automatycznie trafi do większej ilości osób. Społeczna sieć kontaktów ma więc naprawdę dużą siłę przebicia. W ten sposób znajdziemy ludzi zainteresowanych naszymi usługami, którzy będą chcieli skorzystać z takich możliwości.

Dodatkowe wsparcie dla działań sprzedażowych

Dodatkowe wsparcie dla działań sprzedażowych

Blog firmowy ma za zadanie wspierać działanie sprzedażowe. Naszym zadaniem jest ukryć w tekście treść związaną ze sprzedażą. Musimy to zrobić jednak bardzo umiejętne po to, aby nie wyglądało to na zbyt nachalną reklamę naszych usług. Jeśli potencjalny odbiorca zauważy to, może przestać czytać treść, a co za tym idzie nie odwiedzać już naszego bloga.

Wszystko, co robimy, musi być po prostu przemyślane. W ten sposób uzyskamy nowe kontakty, które będą istotnym wsparciem dla całej firmy. Jak więc sami widzimy takie rozwiązana, mogą okazać się bardzo pomocne, zwłaszcza jeśli w ten sposób jesteśmy w stanie rozwinąć naszą karierę zawodową. Tego typu działania są dzisiaj stosowane przez wielu ludzi, dlatego może właśnie i my powinniśmy z nich zacząć korzystać?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ