Maybelline to marka kosmetyków, która swoimi produktami zdobyła rzesze fanek na całym świecie. To firma, która wie, jak być widoczną w branży. Stawia na profesjonalizm w każdym wydaniu, na osobowości doceniające najlepsze cechy produktów i potrafiące je wykorzystywać. Takie podejście zaowocowało podjęciem współpracy ze znanym w Polsce projektantem i wizażystą. Jarosław Juźwin jest idealnym ambasadorem tej uznanej, kosmetycznej marki oraz świetnie wpisuje się w jej wizerunek.

Każdego dnia Maybelline stara się docierać do młodych użytkowników swoich produktów, Jarosław Juźwin jest osobą, która doskonale spełnia to zadanie. Jego wiedza, profesjonalizm, otwarty i entuzjastyczny styl bycia tworzą wspólnie fantastyczną kombinację, która pozwala na przedstawianie atutów marki kosmetycznej, edukowanie kobiet oraz kreowanie nowych trendów w dziedzinie make up’u.

Jarosław Juźwin – modowe i make up’owe trendy

Jarosław Juźwin jest znanym stylistą młodego pokolenia. Swoje kreacje tworzy dla kobiet, chcąc, by wyglądały w nich jednocześnie niepowtarzanie i naturalnie. Ponad wszystko lubi… „zwyczajnie” ubierać kobiety, a nie przebierać w przerysowane kreacje, wyglądające bardziej jak kostiumy sceniczne niż stylizacje użytkowe.

Podobna filozofia przyświeca mu w dziedzinie makijażu. Jego kreacje w tym zakresie charakteryzują się lekkością i świeżością. Jarek Juźwin opracowuje swoje makijaże na bazie kosmetyków, które są wyjątkowo przyjazne skórze. Zawsze podkreśla ich znakomity wpływ na ogólny stan cery. Doskonała znajomość i wyczucie profili kolorystycznych sprawia, że makijaże są w perfekcyjny sposób zindywidualizowane. Jarek Juźwin dzieli się swoją wiedzą oraz umiejętnościami z każdym, kto tylko ma chęć nauczyć się czegoś od równie uznanego profesjonalisty.

Jarosław Juźwin i Make up in the City

Maybelline, chcąc edukować kobiety w temacie makijażu, zaczęło realizować projekt pod hasłem Make up in the City. To seria filmów instruktażowych, w których gospodarzem jest właśnie Jarosław Juźwin. Świetnie pomyślana formuła filmów podbiła serca fanek legendarnej marki. Prowadzący gości gwiazdy show biznesu i na nich prezentuje swoje autorskie wersje makijaży. Nikomu nie trzeba przedstawiać Margaret, Oli i Nadii ze znanego kobiecego programu youtubowego z milionem subskrypcji, czy też Wiki z kanału Tofiki. Jarosław Jóźwin pokazuje dziewczynom proste sposoby na wykonanie makijaży dedykowanych różnym okazjom. Goście z kolei dzielą się swoimi wspomnieniami. Możemy dowiedzieć się, jak wyglądają przygotowania Margaret do występów scenicznych. Poznajemy też szczegóły przygotowań makijażowych gwiazdy do wesela przyjaciółki. Cały serial nagrywany jest w różnorodnych sceneriach, a jeden z odcinków rozgrywa się na łodzi motorowej.

Jarosław Juźwin doskonale prezentuje też kosmetyki marki, podkreślając ich zalety, a także wskazując jednoznaczne korzyści, jakie można uzyskać poprzez stosowanie ich w codziennym lub okolicznościowym makijażu. To dzięki niemu młode dziewczyny dowiedzą się, że wykonywanie makijażu zacząć trzeba od zastosowania korektora oraz podkładu, bo to one ujednolicą koloryt skóry. Jego instruktażowe filmy dokładnie pokazują, jak wykonać codzienny makijaż, ale również co charakteryzuje ten idealny na wieczór. Jarek Juźwin popularyzuje ponadto nowe trendy w makijażu. Za jego sprawą dziewczyny znają dzisiaj takie pojęcia, jak strobing czy contouring. Wiedzą, jak wybierać tusz do rzęs, aby uzyskać efekt, na którym im zależy. Wreszcie potrafią na swej twarzy stworzyć makijaż, którego czasem nie powstydziliby się profesjonaliści.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ